Sevmiyorum hocam, sevmek zorunda mıyım? Bunu da samimice belirttim

Siz neden alınganlık ettiniz ki?
Ben sosyalistim, emekçilerin haklarını, çıkarlarını savunuyorum. O liberal, patronların penceresinden bakıyor her şeye, bu sebepten de sevmiyorum.
Alınganlık etmedim kardeşim ciddiyim ben. R10 linkini atmışlar adamda görmüş 120k insan sana hoş olmayan laflar ediyor şu anda istersen bi sohbete katılıp cevap ver insanlara 😀