Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendiside siz prim vermediğiniz için 120k insanı mağdur edip yayını kesti zaten
Sevmiyorum hocam, sevmek zorunda mıyım? Bunu da samimice belirttim Siz neden alınganlık ettiniz ki?

Ben sosyalistim, emekçilerin haklarını, çıkarlarını savunuyorum. O liberal, patronların penceresinden bakıyor her şeye, bu sebepten de sevmiyorum.