• 25-02-2022, 19:12:44
    #1
    Bakıyorum her şey 2 3 kat artıyor dolar 3 5 kat arttı sanki.. Amerika doların bu kadar değersiz olduğunu bilse hepsini yakar.
  • 25-02-2022, 19:15:26
    #2
    Günlük 100$ kazansan aslında her şey çok ucuz olurdu
    • revios
    revios bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-02-2022, 19:17:26
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 100$ kazansan aslında her şey çok ucuz olurdu
    öyle öyle 6 ay önce dolar daha değerliydi parayı bozdurduğumuz gibi gidiyor Amerika da yaşıyoruz sanki etiket fiyatlarını oradan alıyorlar sanki
  • 25-02-2022, 19:18:50
    #4
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle öyle 6 ay önce dolar daha değerliydi parayı bozdurduğumuz gibi gidiyor Amerika da yaşıyoruz sanki etiket fiyatlarını oradan alıyorlar sanki
    Gerçekçi düşünürsek ülkede üretim yapılmadığı sürece dolar her türlü artacak.
    İstediğin kadar tarımda hasat et, 1 traktör tüm kazancını bitirir.
    Üretmeden düşmeyecek...
    • revios
    revios bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-02-2022, 19:22:33
    #5
    Devletin gıda da vergi indiriminden sonra 6,45 tl ye aldığım filiz makarna, indirimden sonra 6,46 tl oldu.
    Bu ülkede dolar değil Türk Firmaları 5 para etmez.
  • 25-02-2022, 19:24:09
    #6
    Kişisel Rütbe
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin gıda da vergi indiriminden sonra 6,45 tl ye aldığım filiz makarna, indirimden sonra 6,46 tl oldu.
    Bu ülkede dolar değil Türk Firmaları 5 para etmez.
    valla hocam benim firmam yabancıya %5 karla satarken bizim marketlere daha sabitten satıyoruz zam yapmadık ama bakkal kendi fiyatını koyuyorsa bilemem yani sorun sadece firma değil diye düşünüyorum
  • 25-02-2022, 19:37:39
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam benim firmam yabancıya %5 karla satarken bizim marketlere daha sabitten satıyoruz zam yapmadık ama bakkal kendi fiyatını koyuyorsa bilemem yani sorun sadece firma değil diye düşünüyorum
    Ürünü satan markette firma sonuçta…
  • 25-02-2022, 19:42:04
    #8
    Hatanın neresinden dönsen kardır. Körü körüne, bile bile bazı şeylerde diretilmez. A veya B ya da C yok.
    Hep beraber iyi olmak varken, hep beraber hiçbir lüksümüz olmadan ottan hallice yaşıyoruz.
  • 25-02-2022, 19:45:03
    #9
    miningciler elini ovuşturuyor