• 26-02-2022, 00:06:01
    #10
    avrupa birliğine girersek para birimimiz euro olacak. sırf bu yüzden bizi istemiyorlar.
  • 26-02-2022, 00:24:33
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar durumu kötü olan arkadaşlara tavsiyem üretime yönelsinler .Aksi durumda ezilmeye mahkum olurlar .Yeri geliyorsa şapkadan tavşan çıkarılacak .Gerekiyorsa sıfırdan öğrenilecek .