Arkadaşlar durumu kötü olan arkadaşlara tavsiyem üretime yönelsinler .Aksi durumda ezilmeye mahkum olurlar .Yeri geliyorsa şapkadan tavşan çıkarılacak .Gerekiyorsa sıfırdan öğrenilecek .