KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle öyle 6 ay önce dolar daha değerliydi parayı bozdurduğumuz gibi gidiyor Amerika da yaşıyoruz sanki etiket fiyatlarını oradan alıyorlar sanki
Gerçekçi düşünürsek ülkede üretim yapılmadığı sürece dolar her türlü artacak.
İstediğin kadar tarımda hasat et, 1 traktör tüm kazancını bitirir.
Üretmeden düşmeyecek...