• 24-02-2022, 17:06:52
    #1
    Arkadaşlar @CGLR; hocamın oyun konusu üzerine mesajlaştıktan sonra bir konu açmaya karar verdim. Pek iddialı bir oyuncu değilim, ama her mola da mutlaka kafa dağıtmak için girerim. PUBG oynayan dostlar var ise akşamları kendi aramızda geniş alanda veya 4'lü bir ekip kurarak da kafa dağıtabiliriz.
    Katılacak arkadaşlar konu altında belirtirse akşamları takılalım neşemize bakalım

    Katılanlar;

    @CGLR;
    @AFNaNTiK;
    @burakkrkl;
    @efendiefendi;
    Misafir;

    sanırım @neto; hocam da PUBG oynuyordu sizinle de oynamaktan keyif duyarım
  • 24-02-2022, 17:07:47
    #2
    Mobil mi
  • 24-02-2022, 17:08:25
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil mi
    Evet PUBG Mobile

    mobil veya emülatör farketmeksizin katılabilirsiniz.
  • 24-02-2022, 17:09:13
    #4
    Hahaha güzel düşünce, bende oynuyordum bıraktım 2 yıl falan olacak oynasaydım gelirdim
  • 24-02-2022, 17:09:17
    #5
    Ben varım indireyim tekrar😃
  • 24-02-2022, 17:10:44
    #6
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha güzel düşünce, bende oynuyordum bıraktım 2 yıl falan olacak oynasaydım gelirdim
    Çok zor değil, https://www.gameloop.com/tr/game/act...g-mobile-on-pc down ve gel
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım indireyim tekrar😃
    Eyvallah baş göz üstüne gelin hocam
  • 24-02-2022, 17:21:11
    #7
    9-10 aydır oynamadım, hamlamışımdır, beni idare edersiniz : )))
    Aylar önceki güncellemeyi şuan indiriyorum, akşam birlikte oynayalım. Yalnız @neto; karşıda olsun, kendisine kırgınım : )))
  • 24-02-2022, 17:23:26
    #8
    Hocam eğer müsait yeriniz varsa dahil olmak isterim 😊
  • 24-02-2022, 17:24:58
    #9
    burakkrkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer müsait yeriniz varsa dahil olmak isterim 😊
    Tabi ki baş göz üstüne ne demek gelin hocam.

    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9-10 aydır oynamadım, hamlamışımdır, beni idare edersiniz : )))
    Aylar önceki güncellemeyi şuan indiriyorum, akşam birlikte oynayalım. Yalnız @neto; karşıda olsun, kendisine kırgınım : )))
    Bu vesile ile @neto; ile aranızdaki küçük kırgınlıkta diner inş hoca

    Valla bende pek usta bir oyuncu değilim, çoğunluk olursa çok güzel olur. Livik ve Erangel'de 8VS8 gibi oyunlar atmak keyifli olacaktır.

    İndir hocam bugün şirketten geç çıkacağım ama en geç 21:30'da pc başında olurum. Bunu sürekli hale getirip ufak vs ler atabiliriz valla kafa dağınıklığına çok iyi gelecek.