Arkadaşlar @CGLR; hocamın oyun konusu üzerine mesajlaştıktan sonra bir konu açmaya karar verdim. Pek iddialı bir oyuncu değilim, ama her mola da mutlaka kafa dağıtmak için girerim. PUBG oynayan dostlar var ise akşamları kendi aramızda geniş alanda veya 4'lü bir ekip kurarak da kafa dağıtabiliriz.
Katılacak arkadaşlar konu altında belirtirse akşamları takılalım neşemize bakalım

Katılanlar;

@CGLR;
@AFNaNTiK;
@burakkrkl;
@efendiefendi;
Misafir;

sanırım @neto; hocam da PUBG oynuyordu sizinle de oynamaktan keyif duyarım