burakkrkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer müsait yeriniz varsa dahil olmak isterim 😊
Tabi ki baş göz üstüne ne demek gelin hocam.

CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9-10 aydır oynamadım, hamlamışımdır, beni idare edersiniz : )))
Aylar önceki güncellemeyi şuan indiriyorum, akşam birlikte oynayalım. Yalnız @neto; karşıda olsun, kendisine kırgınım : )))
Bu vesile ile @neto; ile aranızdaki küçük kırgınlıkta diner inş hoca

Valla bende pek usta bir oyuncu değilim, çoğunluk olursa çok güzel olur. Livik ve Erangel'de 8VS8 gibi oyunlar atmak keyifli olacaktır.

İndir hocam bugün şirketten geç çıkacağım ama en geç 21:30'da pc başında olurum. Bunu sürekli hale getirip ufak vs ler atabiliriz valla kafa dağınıklığına çok iyi gelecek.