9-10 aydır oynamadım, hamlamışımdır, beni idare edersiniz : )))
Aylar önceki güncellemeyi şuan indiriyorum, akşam birlikte oynayalım. Yalnız @neto; karşıda olsun, kendisine kırgınım : )))