Arkadaşlar @CGLR; hocamın oyun konusu üzerine mesajlaştıktan sonra bir konu açmaya karar verdim. Pek iddialı bir oyuncu değilim, ama her mola da mutlaka kafa dağıtmak için girerim. PUBG oynayan dostlar var ise akşamları kendi aramızda geniş alanda veya 4'lü bir ekip kurarak da kafa dağıtabiliriz.
Katılacak arkadaşlar konu altında belirtirse akşamları takılalım neşemize bakalım
9-10 aydır oynamadım, hamlamışımdır, beni idare edersiniz : )))
Aylar önceki güncellemeyi şuan indiriyorum, akşam birlikte oynayalım. Yalnız @neto; karşıda olsun, kendisine kırgınım : )))
9-10 aydır oynamadım, hamlamışımdır, beni idare edersiniz : )))
Aylar önceki güncellemeyi şuan indiriyorum, akşam birlikte oynayalım. Yalnız @neto; karşıda olsun, kendisine kırgınım : )))
Bu vesile ile @neto; ile aranızdaki küçük kırgınlıkta diner inş hoca
Valla bende pek usta bir oyuncu değilim, çoğunluk olursa çok güzel olur. Livik ve Erangel'de 8VS8 gibi oyunlar atmak keyifli olacaktır.
İndir hocam bugün şirketten geç çıkacağım ama en geç 21:30'da pc başında olurum. Bunu sürekli hale getirip ufak vs ler atabiliriz valla kafa dağınıklığına çok iyi gelecek.