• 24-02-2022, 17:06:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çin de tayvana girdiğine göre bu engamede bizde adalarımıza çöksek nası olur?
  • 24-02-2022, 17:07:58
    #2
    Seotype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin de tayvana girdiğine göre bu engamede bizde adalarımıza çöksek nası olur?
    Atatürk'ün çizdiği Misak-ı Milli sınırları bizim için yeterlidir. Bütün dünya birbirini yiyebilir; kimsenin toprağında gözümüz yok, kimsenin de bizim toprağımızda gözü olmasın.
  • 24-02-2022, 17:08:06
    #3
    Savaş dediğimiz şey valorant'ta geçmiyor, farkındasınız değil mi?
  • 24-02-2022, 17:08:07
    #4
    Açılacak cephede önce kurşunların önünde siz, aileniz ve sevdikleriniz duracaksa olur
  • 24-02-2022, 17:11:02
    #5
    Sanki adaları savaşarak vermişiz gibi konuşmayın ya 😅
    Masada verdiysek masada almasının da yolu olması lazım gayet mantıklı konu. Buna bile karşılar.

    Yarın bir gün oralardan ülkemize saldırdıkları zaman görecem sizi
  • 24-02-2022, 17:12:44
    #6
    Arkadaşlar ciddiye alanlar olmuş. Gircek halimiz yokya. Beyin fırtınısaı için açmıştım
  • 24-02-2022, 17:14:30
    #7
    Ulusun hayatı tehlikeye girmedikçe, savaş bir cinayettir.