Sanki adaları savaşarak vermişiz gibi konuşmayın ya 😅
Masada verdiysek masada almasının da yolu olması lazım gayet mantıklı konu. Buna bile karşılar.

Yarın bir gün oralardan ülkemize saldırdıkları zaman görecem sizi