Seotype adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çin de tayvana girdiğine göre bu engamede bizde adalarımıza çöksek nası olur?
Atatürk'ün çizdiği Misak-ı Milli sınırları bizim için yeterlidir. Bütün dünya birbirini yiyebilir; kimsenin toprağında gözümüz yok, kimsenin de bizim toprağımızda gözü olmasın.