• 24-02-2022, 03:03:52
    #1
    Arkadaşlar az önce acile gitmemle öğrendiğim zararsız bir bilek şişliği. Sağ bileğim aylardır acıyor arada geçiyor falan derken artık bu son 3 gündür daha şiddetlendi hazır saat gece 2 hastanede boştur gideyim dedim röntgen çekti bişi gözükmüyordu şöyle ufak tefek hareketler bastırmalar vs yaptı kadıncağız aha dedim orası tam acıyor işte neyse dedi bu ganglion kisti dedim o ney işte bileğini sık kullananlarda çıkıyormuş zorlandığında vs. ayakta parmak eklemlerinde falanda oluyormuş.

    Eee tam adamı işte, hem yazılımcı hem e-sporcu all in one bende olmayacakta kimde olacak. Ufak bir cerrahi işlemle alınıyormuş ama işte sonrası 1 ay uğraş dur. İğneylede sıvıyı çekiyorlarmış ama tekrar süresi daha hızlıymış yani ihtimal tabi. Dedim aldırmayayım arada geçiyor acısına dayanayım sorun olur mu dedim, keyfin bilir dedi çıktım eve geldim geri şu anlık morel sıfır mouse kullanıyom da işte kapı açarken bile acıyor hain.
  • 24-02-2022, 03:14:20
    #2
    sol el bileğimde bende de var. yeni yeni çıktığında sürekli ağrı yapıyordu elimi oynatamıyordum. aldırmadım, sıvısını da çektirmedim. elimi aşağı doğru bükünce (örnek olarak el öptürme pozisyonu yapınca) fındıktan büyük, cevizden küçük boyutta ben buradayım diye fırlıyor. alıştım artık. o elle çok işlem yapmıyorum. sadece bileği ve eli çok zorlayınca ağrı yapıyor yoksa zararsız.
  • 24-02-2022, 03:18:00
    #3
    Ameliyat oldum genede tekrar çıktı
  • 24-02-2022, 03:22:20
    #4
    Aynı şeyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim de ceviz büyüklüğünde bir şişlik tam ensemin sol tarafında çıktı. İlk zamanlar sadece şişlik vardı sonra kızardı şimdi morardı. Randevu bulabilirsem gideceğim doktora da bakalım ne olacak?
  • 24-02-2022, 03:23:51
    #5
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim de ceviz büyüklüğünde bir şişlik tam ensemin sol tarafında çıktı. İlk zamanlar sadece şişlik vardı sonra kızardı şimdi morardı. Randevu bulabilirsem gideceğim doktora da bakalım ne olacak?
    Merhaba, bu farklı bir şey olabilir doktora görünmekte fayda var bunda morarma vs olmuyor diye biliyorum fakat doğru kararı doktor verecektir.
  • 24-02-2022, 04:08:42
    #6
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim de ceviz büyüklüğünde bir şişlik tam ensemin sol tarafında çıktı. İlk zamanlar sadece şişlik vardı sonra kızardı şimdi morardı. Randevu bulabilirsem gideceğim doktora da bakalım ne olacak?
    Yok aynı şey değil. Yumuşak ise apse yapmış yada hematom oluşmuş gibi gözüküyor bir an önce boşalttırmak gerek yoksa sertleşir zamanla orda kalır mecbur operasyonla alınması gerekir. Sert,içeride oynuyor ise kisttir zaten operasyon gerekir. Siz ilk ihtimal için bir an önce gidin hocam doktora.

    Konu sahibi arkadaşa: Bu tarz kistler doktorunda dediği gibi kesesi alınmaz ise nüksetme süresi çok kısalıyor. Bu yüzden sıvı boşaltma gibi abudik gubidik işlere girmeyin zaten çoğu zaman boşaltamazlar. Direk ufak bir operasyonla kesesiyle birlikte aldırın. Çok büyük bir kist değilse 1-2 dikişli bir olay zaten çok kolay bir işlem.