sol el bileğimde bende de var. yeni yeni çıktığında sürekli ağrı yapıyordu elimi oynatamıyordum. aldırmadım, sıvısını da çektirmedim. elimi aşağı doğru bükünce (örnek olarak el öptürme pozisyonu yapınca) fındıktan büyük, cevizden küçük boyutta ben buradayım diye fırlıyor. alıştım artık. o elle çok işlem yapmıyorum. sadece bileği ve eli çok zorlayınca ağrı yapıyor yoksa zararsız.