Arkadaşlar az önce acile gitmemle öğrendiğim zararsız bir bilek şişliği. Sağ bileğim aylardır acıyor arada geçiyor falan derken artık bu son 3 gündür daha şiddetlendi hazır saat gece 2 hastanede boştur gideyim dedim röntgen çekti bişi gözükmüyordu şöyle ufak tefek hareketler bastırmalar vs yaptı kadıncağız aha dedim orası tam acıyor işte neyse dedi bu ganglion kisti dedim o ney işte bileğini sık kullananlarda çıkıyormuş zorlandığında vs. ayakta parmak eklemlerinde falanda oluyormuş.

Eee tam adamı işte, hem yazılımcı hem e-sporcu all in one bende olmayacakta kimde olacak. Ufak bir cerrahi işlemle alınıyormuş ama işte sonrası 1 ay uğraş dur. İğneylede sıvıyı çekiyorlarmış ama tekrar süresi daha hızlıymış yani ihtimal tabi. Dedim aldırmayayım arada geçiyor acısına dayanayım sorun olur mu dedim, keyfin bilir dedi çıktım eve geldim geri şu anlık morel sıfır mouse kullanıyom da işte kapı açarken bile acıyor hain.