• 22-02-2022, 01:54:27
    #19
    Hakkınızda hayırlısı olsun.
  • 22-02-2022, 20:29:43
    #20
    Teşekkür ederim tüm arkadaşlara, Boş vakitlerimde r10.net üzerinde elimden geldiğince bilgim doğrultusunda yardımcı olmaya çalışıyorum
  • 22-02-2022, 20:37:10
    #21
    Hayırlı olsun hocam.
    • OzgurAlp
    OzgurAlp bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-02-2022, 21:07:17
    #22
    Benim gibi yapmanız sizin için daha iyi olur.
    Çalışma saatlerim sabah 9 akşam 18 bu saatler dışında iş yapmıyorum.
    Sizinde dediğiniz gibi aileye zaman ayırmak önemli Heleki çocuk varsa daha da önemli bu nedenle kendime kural koydum mesai saatleri dışında çalışmıyorum çok acil bir durum yoksa giden zaman geri gelmiyor.
  • 22-02-2022, 22:28:11
    #23
    hayırlısı olsun hakkınızda.web üzeri ticaret sandığı kadar kolay değilmiş onuda biraz anlamış olduk
  • 24-02-2022, 00:44:05
    #24
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi yapmanız sizin için daha iyi olur.
    Çalışma saatlerim sabah 9 akşam 18 bu saatler dışında iş yapmıyorum.
    Sizinde dediğiniz gibi aileye zaman ayırmak önemli Heleki çocuk varsa daha da önemli bu nedenle kendime kural koydum mesai saatleri dışında çalışmıyorum çok acil bir durum yoksa giden zaman geri gelmiyor.
    Sabit zamanlı çalışmıyorum o yüzden stabil bir zaman dilimim yok ev iş yemek eşime yardım ediyorum. Ufaklıkla vakit geçirdikten sonra R10'da elimden geldiğince birşeyler yapıyorum. İnsanlara yardımcı olarak

    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı olsun hakkınızda.web üzeri ticaret sandığı kadar kolay değilmiş onuda biraz anlamış olduk
    Kolay birşey yok maalesef hele şu dönemde

    Teşekkür ederim hepimizin hakkında hayırlısı olsun