Hakkınızda hayırlısı olsun.
R10.NET Üzerinden artık ticaret yapmıyorum
23
●1.952
- 22-02-2022, 21:07:17Benim gibi yapmanız sizin için daha iyi olur.
Çalışma saatlerim sabah 9 akşam 18 bu saatler dışında iş yapmıyorum.
Sizinde dediğiniz gibi aileye zaman ayırmak önemli Heleki çocuk varsa daha da önemli bu nedenle kendime kural koydum mesai saatleri dışında çalışmıyorum çok acil bir durum yoksa giden zaman geri gelmiyor. - 24-02-2022, 00:44:05Sabit zamanlı çalışmıyorum o yüzden stabil bir zaman dilimim yok ev iş yemek eşime yardım ediyorum. Ufaklıkla vakit geçirdikten sonra R10'da elimden geldiğince birşeyler yapıyorum. İnsanlara yardımcı olarakntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay birşey yok maalesef hele şu dönemdeeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hepimizin hakkında hayırlısı olsun