Benim gibi yapmanız sizin için daha iyi olur.
Çalışma saatlerim sabah 9 akşam 18 bu saatler dışında iş yapmıyorum.
Sizinde dediğiniz gibi aileye zaman ayırmak önemli Heleki çocuk varsa daha da önemli bu nedenle kendime kural koydum mesai saatleri dışında çalışmıyorum çok acil bir durum yoksa giden zaman geri gelmiyor.
Sabit zamanlı çalışmıyorum o yüzden stabil bir zaman dilimim yok ev iş yemek eşime yardım ediyorum. Ufaklıkla vakit geçirdikten sonra R10'da elimden geldiğince birşeyler yapıyorum. İnsanlara yardımcı olarak
hayırlısı olsun hakkınızda.web üzeri ticaret sandığı kadar kolay değilmiş onuda biraz anlamış olduk
Kolay birşey yok maalesef hele şu dönemde
Teşekkür ederim hepimizin hakkında hayırlısı olsun