Benim gibi yapmanız sizin için daha iyi olur.
Çalışma saatlerim sabah 9 akşam 18 bu saatler dışında iş yapmıyorum.
Sizinde dediğiniz gibi aileye zaman ayırmak önemli Heleki çocuk varsa daha da önemli bu nedenle kendime kural koydum mesai saatleri dışında çalışmıyorum çok acil bir durum yoksa giden zaman geri gelmiyor.