Soygunnnn vaaaar soyguuun yetişiiiiiin!!
47
●5.084
- 20-02-2022, 17:16:13Ülke yetmedi, şimdi vatandaşa geçtiler. Bakalım donları ne zaman isteyecekler.
- 20-02-2022, 17:58:58Aynı olay benimde bu ay başıma geldi. 200 TL olan elektrik faturam 1948 TL olarak yansıdı.
Çözüm; 186'yı arayarak Elektrik faturamın bu ay çok gelmesinden ötürü, elektrik sayacımda kaçak kullanım / elektrik sayacımın bozuk olduğu kanaatındayım. İlgili ekiplerin elektrik sayacımın kontrol etmeleri, bozuk ise ücretsiz bir şekilde değiştirilmesini talep ediyorsunuz. Saha ekibi gelip inceliyor eğerki elektrik sayacında bir kusur(arızalanma) varsa sayacı değişiyorlar ve ödediğiniz elektrik faturasınının fazlasını size geri ödüyorlar. - 20-02-2022, 21:03:45en az 4 en fazla 6 kişilik bir aileyiz arada misafir geliyor.
Kombi, buz dolabı çatık çatır çalışıyor. Televizyon hiç kapalı değil güünün 18 saati mesai içinde. 2 leptop. 3 telefon buz dolabı zaten bebek var günlük çamaşır makinesi var.. Akşamları bütün lambalar yanıyor..
Bu ay gelen fatura 210 bana çok geliyor diye düşünüyorum. Yav arkadaş sizin faturalar nasıl böyle geliyor anlamıyorum.