Konu
Soygunnnn vaaaar soyguuun yetişiiiiiin!!
20-02-2022, 20:42:05
#34
gosha
Özel şirketler devletten 1 e aldıkları elektriği vatandaşa 4 e satıyor..Comolokko yani..