Aynı olay benimde bu ay başıma geldi. 200 TL olan elektrik faturam 1948 TL olarak yansıdı.

Çözüm; 186'yı arayarak Elektrik faturamın bu ay çok gelmesinden ötürü, elektrik sayacımda kaçak kullanım / elektrik sayacımın bozuk olduğu kanaatındayım. İlgili ekiplerin elektrik sayacımın kontrol etmeleri, bozuk ise ücretsiz bir şekilde değiştirilmesini talep ediyorsunuz. Saha ekibi gelip inceliyor eğerki elektrik sayacında bir kusur(arızalanma) varsa sayacı değişiyorlar ve ödediğiniz elektrik faturasınının fazlasını size geri ödüyorlar.