en az 4 en fazla 6 kişilik bir aileyiz arada misafir geliyor.
Kombi, buz dolabı çatık çatır çalışıyor. Televizyon hiç kapalı değil güünün 18 saati mesai içinde. 2 leptop. 3 telefon buz dolabı zaten bebek var günlük çamaşır makinesi var.. Akşamları bütün lambalar yanıyor..

Bu ay gelen fatura 210 bana çok geliyor diye düşünüyorum. Yav arkadaş sizin faturalar nasıl böyle geliyor anlamıyorum.