• 03-02-2009, 22:45:12
    #10
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    Buldun mu yigit ?
  • 03-02-2009, 22:47:31
    #11
    Spadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muş diye şehirmi varmış Türkiye'de. Ne zamandır duymuyom ismini
    Boş post mu desem esprimi desem ne desem bilmiyorum en iyisi karışmamak
  • 04-02-2009, 05:28:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok arkadaşlar ya,hala bulamadım
  • 04-02-2009, 05:33:40
    #13
    Ankara da satan bi yer varsa biliyorsanız iki gün sonra izmire gelecem getireyim .
  • 04-02-2009, 22:51:43
    #14
    Bahsettiğiniz sanırım " Işkın ". Tadı biraz ekşimsidir. Bahar mevsiminde yetişir.





  • 05-02-2009, 20:34:20
    #15
    backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malumunuz 14 Şubat yaklaşıyor arkadaşlar. Kız arkadaşımın uzun süredir istediği "uçkun" diye bir meyve varmış sanıyorum Muş'ta.İzmiri altını üstüne getirdim ama bulamadım.
    Muş civarı oturan arkadaşların kargolama yapma imkanları varsa,gereken miktarı verebilirim.
    Şimdiden teşekkürler (:
    Merhaba ben Muş'ta oturuyorum uçkun bu mevsimde bulunmaz mart ayının sonlarına doğru çıkar istediğiniz kadar gönderirim...
  • 05-02-2009, 20:46:39
    #16
    Spadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muş diye şehirmi varmış Türkiye'de. Ne zamandır duymuyom ismini
    Burası Muştur


    Buda Muş üzümü dağlarda yetişiyor harikulade bir tadı var 1910 lara kadar bu üzümlerden yapılan şarablarla anılırdı Muş



    Burası da Muş taki nemrut kraterindeki göl mevsimlerden kış


    Bunlarda Muş ovasında yetişen laleler
  • 05-02-2009, 21:58:41
    #17
    Muş 'da oturan birisi geldi backdoor

    ama şansına küs... Bu aylarda yetişmiyormuş
  • 05-02-2009, 23:09:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Çok yedim, gerçekten süper bi' tadı var. Sadece Muş'ta yok ama Doğuda bir çok ilde yetişiyor diye biliyorum.