Muşta oturan yada tanıdığı olan var mı ?
19
●1.239
- 03-02-2009, 22:47:31Boş post mu desem esprimi desem ne desem bilmiyorum en iyisi karışmamakSpadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 20:34:20Merhaba ben Muş'ta oturuyorum uçkun bu mevsimde bulunmaz mart ayının sonlarına doğru çıkar istediğiniz kadar gönderirim...backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2009, 20:46:39Burası MuşturSpadina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Buda Muş üzümü dağlarda yetişiyor harikulade bir tadı var 1910 lara kadar bu üzümlerden yapılan şarablarla anılırdı Muş

Burası da Muş taki nemrut kraterindeki göl mevsimlerden kış

Bunlarda Muş ovasında yetişen laleler




