Konu
Muşta oturan yada tanıdığı olan var mı ?
04-02-2009, 22:51:43
#14
WebStyle
Bahsettiğiniz sanırım " Işkın ". Tadı biraz ekşimsidir. Bahar mevsiminde yetişir.