Malumunuz 14 Şubat yaklaşıyor arkadaşlar. Kız arkadaşımın uzun süredir istediği "uçkun" diye bir meyve varmış sanıyorum Muş'ta.İzmiri altını üstüne getirdim ama bulamadım.
Muş civarı oturan arkadaşların kargolama yapma imkanları varsa,gereken miktarı verebilirim.
Şimdiden teşekkürler (:
Muşta okuyan bi arkadaşım var. Aynı zamanda aslende oralı. Zamanında getirirdi sürekli yerdik süper bi tadı oluyo biraz ekşimsi oluyor
Eğer hala ihtiyacınız varsa görüşeyim arkadaşımla size haber vereyim. Sizden adresi alayım o size kargo ile göndersin.
Edit: bycagabey Açıklama yapmış şimdi farkettim