Amazonda çok önemli bir Açık yakaladım söylesem mi?
144
●12.612
- 20-02-2022, 16:20:39Üyeliği durduruldubiz de trendyol'da bir durum sezmiştik açık değil ama ************** yöntemi. twitter üzerinden bildirebildik. personel bu konularda asla sağa sola haber vermiyor. asla sizi dinlemiyor. twitter üzerinden arkadaşımızı takibe almışlardı görüşme sırasında. halen de sanırım ekibimizdeki hatayı bildiren arkadaşımızı takip ediyorlar trendyol ana hesaptan. teşekkürleri hediye kuponu oldu 4 haneli.
- 20-02-2022, 16:26:46Üyeliği durdurulduHayırlı olsun hocam😃Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 18:07:51Ahahaha aynen boşum kardeşim işine bakalihanozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 00:45:35Onlara gidip ben açık buldum derseniz belki ama belki 300 500 liralık bir çek ile sizi gönderirler.
Şahsen ben bulmuş olsaydım ilk yapacağım şey Emniyete gidip durumu anlatıp oradan 1 adet sipariş vereceğimi bunu yaptıktan sonra Medya'ya servis edeceğimi ve verdiğim siparişi iade edeceğimi kayıt altına aldırır daha sonra meblağ büyük bir sipariş verir çıkar Medya'ya yansıtır Amazonun ayağıma gelmesini sağlardım.Kitlen ne kadar büyükse rakamı sen belirlersin ama kitlen yoksa kimseye duyuramadıysan ufacık bir ödülle uğurlanırsın.
Emniyete kayıt bırakmanın sebebi sana dava açmalarını engellemek. - 21-02-2022, 21:43:10Amazon Türkiye yöneticisine linkedin üzerinden mesaj atarsan en doğru yerden ulaşmış olursun, diğerleri kendi primini kasmış olacaktır sen direkt en yetkili kişiyle görüş.alihanozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 22:13:16Birbirimizi kandırmayalım. Konu başlığında "Söyleyeyim mi?", içerikte de "nasıl ulaşabilirim?" yazmışsınız. Konunun amacı pohpohlanmak ve birisinin sizi hırsızlık yapmaya ikna etmesini istemek.
Şu forumda ayar olduğum iki konu var.
1. Almanya'ya gitme şansım var? Gitsem mi yoksa Türkiye'de mi kalsam?
2. Üff feci bir açık buldum, bunu söylesem mi? - 23-02-2022, 06:20:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Konuya mesaj yazan bir çok arkadaş üstü kapalı olarak ne tür bir işlem uyguladığınızı sormuş fakat siz çoğu kişiye alaycı ve konunuza mesaj yazan çoğu kişiye profillerini inceleyerek küçümseyici cevaplar yazmışsınız. Bu tarz cevapları neden verdiğinizi merak ettim açıkcası?
Eğer dediğiniz gibi büyük bir açık yakaladıysanız, açıkla alakalı olarak Amazonu bilgilendirmen şahsımca en doğru karar olacaktır. Kendi yararına kullanırsan ileride sıkıntılarla karşılaşabilirsin. Bu tarz bir riski almanın bence hiç gereği yok, verecekleri para ufak veya hiç olmasa bile doğrusunu yapıp amazonu bilgilendirmek en iyisi olacaktır.