Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konuya mesaj yazan bir çok arkadaş üstü kapalı olarak ne tür bir işlem uyguladığınızı sormuş fakat siz çoğu kişiye alaycı ve konunuza mesaj yazan çoğu kişiye profillerini inceleyerek küçümseyici cevaplar yazmışsınız. Bu tarz cevapları neden verdiğinizi merak ettim açıkcası?
Eğer dediğiniz gibi büyük bir açık yakaladıysanız, açıkla alakalı olarak Amazonu bilgilendirmen şahsımca en doğru karar olacaktır. Kendi yararına kullanırsan ileride sıkıntılarla karşılaşabilirsin. Bu tarz bir riski almanın bence hiç gereği yok, verecekleri para ufak veya hiç olmasa bile doğrusunu yapıp amazonu bilgilendirmek en iyisi olacaktır.