Birbirimizi kandırmayalım. Konu başlığında "Söyleyeyim mi?", içerikte de "nasıl ulaşabilirim?" yazmışsınız. Konunun amacı pohpohlanmak ve birisinin sizi hırsızlık yapmaya ikna etmesini istemek.

Şu forumda ayar olduğum iki konu var.

1. Almanya'ya gitme şansım var? Gitsem mi yoksa Türkiye'de mi kalsam?
2. Üff feci bir açık buldum, bunu söylesem mi?