Onlara gidip ben açık buldum derseniz belki ama belki 300 500 liralık bir çek ile sizi gönderirler.
Şahsen ben bulmuş olsaydım ilk yapacağım şey Emniyete gidip durumu anlatıp oradan 1 adet sipariş vereceğimi bunu yaptıktan sonra Medya'ya servis edeceğimi ve verdiğim siparişi iade edeceğimi kayıt altına aldırır daha sonra meblağ büyük bir sipariş verir çıkar Medya'ya yansıtır Amazonun ayağıma gelmesini sağlardım.Kitlen ne kadar büyükse rakamı sen belirlersin ama kitlen yoksa kimseye duyuramadıysan ufacık bir ödülle uğurlanırsın.
Emniyete kayıt bırakmanın sebebi sana dava açmalarını engellemek.