3 aydır eksiğim,napıcaz
(hediye kabul edilir ahahaha

)
Sende alamıyorsan kimse almsın hahha 😅
Doğum günü dışında bu profil premium üyelik görmedi :/
İnşallah en iyisini görür hocam
gecen sene 900 yada 800 odedim bu yıl 2000 olmuş.
Mevcut ekonomiye göre az bile geldi zamlar ama almasıda zor oldu 😅