Premium üyeliğim dün bitti ve kendimi aşırı boş hissediyorum şuan, öyle bir bağımlılığı varki bir defa alınca daha kurtulamıyorsun.
bugün yarın tekrar alacağım sarı sarı parlayalım tekrar 😅
Premium Üyelik Yokken Kendimi Eksik Hissediyorum :)
14
●492
- 18-02-2022, 21:08:04
- 18-02-2022, 21:09:02Hintfakiri gibi olmuş profil
Cloud Viba bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 18-02-2022, 21:10:20Ben hep 1 aylık alıyorum gözümü kırpmadan bitiyor 😅alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha bomboş bişey oldukMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 21:10:48gecen sene 900 yada 800 odedim bu yıl 2000 olmuş.
1 kaç yorum da bahsettim malesef artış çok yüksek.
artık yeşillenecegiz.
hayırlısı bakalım ileride belki guzel kampanyalar yapar coşkun bey

)