gecen sene 900 yada 800 odedim bu yıl 2000 olmuş.
1 kaç yorum da bahsettim malesef artış çok yüksek.
artık yeşillenecegiz. hayırlısı bakalım ileride belki guzel kampanyalar yapar coşkun bey