ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 aydır eksiğim,napıcaz

(hediye kabul edilir ahahaha )
Sende alamıyorsan kimse almsın hahha 😅
emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum günü dışında bu profil premium üyelik görmedi :/

İnşallah en iyisini görür hocam
taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gecen sene 900 yada 800 odedim bu yıl 2000 olmuş.
Mevcut ekonomiye göre az bile geldi zamlar ama almasıda zor oldu 😅