• 18-02-2022, 19:59:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    GS üniversitesinin en özel bölümü hukuktur ve bu çok nettir. Oraya giren girebilen birinin geleceğe dair kaygı duyması ancak hazırlığı gecemezse olur 🤗
  • 18-02-2022, 21:51:33
    #29
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinden mezunum. Sen buradaki bazı çok akıllılara bakma, sınava girse ilk 1 milyona giremez gelir burada sana üniversite boş önemli olan çevren, dayın falan filan sallar. Bırak sen bu çomarları

    Galatasaray hukuk bu ülkenin en güzide bölümlerinden kalburüstü öğrenciler buradadır. Birçok arkadaşım oldu Galatasaray hukuk fakültesinde ve hepsi de şu an inanılmaz yerlerde. Hatta birçoğu Avrupa Birliği İnsan Hakları'nda görev alıyorlar. Bu arkadaşların %90'ı öyle boşanma davası peşinde koşmuyorlar merak etmeyin. Üst düzey holdinglerde çalışan da birçok arkadaşım var.

    Eğer kazanabilirsen geleceğin aşırı parlak. Bunun garantisini veriyorum.

    Buradaki meslek lisesinden 2 yıllık bölüme geçiş yapıp 3-5 ticaret yaoanları dinleme. Fazla mütevazi, cahilden nasihat dinletir bunu da unutma
    3-5 ticaret diye küçümsediklerinizin sizin yıllık maaşınızı 1 ayda çıkarma durumu var tabi birde
  • 18-02-2022, 21:59:34
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 ticaret diye küçümsediklerinizin sizin yıllık maaşınızı 1 ayda çıkarma durumu var tabi birde
    Hayatta insan kıyaslamasını sadece para üzerinden yaparsan bugün üniversite profesörlerinin maaşı 15 - 25 arası.

    Eee benim ilkokul terk müteahhit tanıdığım ayda 1 milyon lira rahat kazanıyordur. Şimdi senin saygı duyduğun kişi bu müteahhit olabilir ama benim değil.

    Hayata bakışın bu çünkü.
  • 18-02-2022, 22:08:56
    #31
    Kız kardeşim avukat olana kadar avukatların hepsini süper kazanıyor sanıyordum Çok fazla avukat var, galatasaray 'ın avantajı mezunlar derneği bir birine çok düşkün oradan bir iş imkanı olabilir.

    Çevren yoksa çok zor iş.
  • 18-02-2022, 22:43:12
    #32
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatta insan kıyaslamasını sadece para üzerinden yaparsan bugün üniversite profesörlerinin maaşı 15 - 25 arası.

    Eee benim ilkokul terk müteahhit tanıdığım ayda 1 milyon lira rahat kazanıyordur. Şimdi senin saygı duyduğun kişi bu müteahhit olabilir ama benim değil.

    Hayata bakışın bu çünkü.
    Hocam sizde kendiniz Galatasaray Üni mezunu olduğunuz için bütün kıyaslamayı eğitim üzerinden yapıyorsunuz Ben insanlara cahil dediniz diye bunları yazdım hocam bunu da belirteyim herkesin yaptığı işe saygı duyuyorum

    Benim hayata bakış açım ne para ne de eğitim. Şu dünyaya bir kere geliyoruz onu da bütün ömrümü sabahtan akşama kadar matematik, kimya, fizik çözerek geçirdikten sonra güzel bir şirkete girip birde bütün ömrünü başkalarının adına çalışmak saçma geliyor.

    Ben lise 1 de sınıfta kaldım, üni sınavında barajı geçemedim, ön lisansı programımı zar zor bitirdim. Bu başarısızlıklar salak olduğum için değil hayatımda hiç ders çalışmadığım içindir Çünkü ders çalışmak eziyet gibi geliyordu.

    Şuan sevdiğim işi yapıyorum istediğim saatte kalkıp istediğim saatte yatıyorum arkadaşlarımla istediğim zaman buluşuyorum çünkü kimse bana karışamaz ve emir veremez çünkü kendimin patronuyum. Mac bilgisayarımı alıp gidiyorum bir cafeye açıyorum işimi yapıyorum. Bolca zamanım var özgürüm ve kimseye bağımlı değilim
  • 19-02-2022, 10:02:55
    #33
    Üyeliği durduruldu
    "Fazla tevazunun sonu vasat insandan nasihat dinlemektir."
    yorumunuza aşırı katılıyorum. az önce başka bir arkadaşın üniversite okumalı mıyım sorusunda bahsettiğiniz tiplerden oldukça fazla mevcut.

    gençlerimiz üniversite tercihi yapacağı zaman adettendir, yanına gelinir ve nasihat verilir. şu bölüm iyi, bu bölüm iyi şunu tercih et bunu tercih et. eee? sen ne bitirdin bey amca? inşaatta çalışıyor olabilirsin, marangoz olabilirsin, herhangi bir mesleği yapabilirsin ama gerçekten senin tavsiye verecek kadar bu konuda bilgin var mı? yetkinliğin var mı? Bunu sorgulayınca inşaatta çalışan adamı küçük gördü deniyor. ya hu ben de çalıştım inşaatta. bu kötü bir şey değil ki? ama ben gidip akrabalarıma "bak ben inşaatta çalışıyorum, bir memur maaşı çıkarıyorum boşver ne okuyacaksın" demiyorum. Konuyu açan arkadaşımız Galatasaray üni'den girmiş konuya. Bu arkadaş size tavsiye versin bırakın da. En azından vizyonu bence çoğu nasihat severden daha kabul edilebilir.

    Konu sahibi arkadaşımız umarım istediğin bu bölümü kazanabilirsin. Son mesajlarım üniversite okuyayım mı diyen arkadaşlara yazılmış mesajlar. Oralarda da benzeri şeyleri söyledim. Okumayan birinin okula gitme demelerine aldıracak biri değilsin. Galatasaray üniversitesi diye bir gerçek var. İlber hoca ve arkadaşları da sık sık ziyarette bulunuyor. Böyle bir ortamda var olmak bile seni muazzam derecede yüceltecektir. Ülkemiz bir değerli mezun daha kazanır eğer kazanıp mezun olursan. Çok da mutlu oluruz senin adına. Ben sadece Galatasaray üniversitesini araştırarak hakkında fikir sahibiyim. Umarım hedeflerine ulaşır, hayallerini gerçekleştirirsin. Senin için en iyisini diliyorum, bir gün "kazandım" ve "mezun oldum" konularını da görürsek süper olur.
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinden mezunum. Sen buradaki bazı çok akıllılara bakma, sınava girse ilk 1 milyona giremez gelir burada sana üniversite boş önemli olan çevren, dayın falan filan sallar. Bırak sen bu çomarları

    Galatasaray hukuk bu ülkenin en güzide bölümlerinden kalburüstü öğrenciler buradadır. Birçok arkadaşım oldu Galatasaray hukuk fakültesinde ve hepsi de şu an inanılmaz yerlerde. Hatta birçoğu Avrupa Birliği İnsan Hakları'nda görev alıyorlar. Bu arkadaşların %90'ı öyle boşanma davası peşinde koşmuyorlar merak etmeyin. Üst düzey holdinglerde çalışan da birçok arkadaşım var.

    Eğer kazanabilirsen geleceğin aşırı parlak. Bunun garantisini veriyorum.

    Buradaki meslek lisesinden 2 yıllık bölüme geçiş yapıp 3-5 ticaret yaoanları dinleme. Fazla mütevazi, cahilden nasihat dinletir bunu da unutma
  • 19-02-2022, 12:39:50
    #34
    Galatasaray Hukuk Fakültesini tercih etmeyi düşünen bir insanın Türkiye'de sıradan bir hukuk ofisinde iş bulmayı beklememesi lazım. En düşük hedefi uluslararası iş yapan Gönenç Gürkaynak gibi bir ofis ile kendisine bir gelecek planlamak olmalı.
    Hukuk okumak (iyi bir devlet üniversitesinde apartmandan bozma olanlarda değil) kolay değil. Gerçekten alana ilginiz varsa zevkle okursunuz. Ben 30'lu yaşlardan sonra iyi bir devlet üniversitesinde hukuk okudum ve çok keyif aldım. Ama aile zoruyla ya da puanı yettiği için girip üniversite hayatının cazibesine kapılarak başarısız olan çok sınıf arkadaşlarımı gördüm.
    Ne istediğini bilirsen hayatta her zaman daha başarılı olabilirsin. İstediğin eğer sıradan bir ofiste avukatlık ise her hukuk fakültesi sana bunu sağlar. İstediğin eğer hakimlik savcılık ise milletvekili dayı farz durumda. İstediğin eğer hukuk alanında akademik anlamda çalışmak ise azmin yanında yine iş torpile dayanıyor.
  • 19-02-2022, 13:28:09
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam sen buraya ne okuyacağım dersen de bir şeyler diyen çıkacaktır. önemli olan senin isteklerin. aynı şeyi bir eşya alırken bile yaşarsın, birine şu arabayı alacam dersen sana 10 tane eksisini sayar vazgeçirir şunu alacam dersen yok onun şurası şöyledir der şunu alacam dersin piyasası bitik der. yani milleti dinlersen hiçbir şey yapamazsın.
  • 19-02-2022, 15:50:10
    #36
    2021 yılında en kötü 91. sıradaki öğrenciyi almış, yanlış anlamadıysam. İlk yüze girmek gerekebilir. Galatasaray'ı boş ver. Hedef küçült. Zaten takım da iyi gitmiyor bu aralar.

    Edit: Ya da hedef büyült. Dünyadaki en prestijli hukuk okulu neresi dedim. Birinci sırada Harvard ikinci sırada Oxford var. Bunları dene istersen. Gerçi bazı arkadaşlar oraları da beğenmez ama olsun.