Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinden mezunum. Sen buradaki bazı çok akıllılara bakma, sınava girse ilk 1 milyona giremez gelir burada sana üniversite boş önemli olan çevren, dayın falan filan sallar. Bırak sen bu çomarları
Galatasaray hukuk bu ülkenin en güzide bölümlerinden kalburüstü öğrenciler buradadır. Birçok arkadaşım oldu Galatasaray hukuk fakültesinde ve hepsi de şu an inanılmaz yerlerde. Hatta birçoğu Avrupa Birliği İnsan Hakları'nda görev alıyorlar. Bu arkadaşların %90'ı öyle boşanma davası peşinde koşmuyorlar merak etmeyin. Üst düzey holdinglerde çalışan da birçok arkadaşım var.
Eğer kazanabilirsen geleceğin aşırı parlak. Bunun garantisini veriyorum.
Buradaki meslek lisesinden 2 yıllık bölüme geçiş yapıp 3-5 ticaret yaoanları dinleme. Fazla mütevazi, cahilden nasihat dinletir bunu da unutma
3-5 ticaret diye küçümsediklerinizin sizin yıllık maaşınızı 1 ayda çıkarma durumu var tabi birde