Hakim ve savcılara trafikte hız sınırı var mı?
14
●630
- 14-02-2022, 23:55:35Hakim, yani hukuk kurallarına göre karar alınmasını sağlayan kişi. Sözde yasalar herkese göre eşit, trafik cezası da yasalarla oluşturulmuşsa nasıl olurda kuralsızlığı sildirirebiliyor, kimse mahkemeye yetişecek falan demesin, erken uyansın ne yapalım bizde işimize gitmek için sabahın köründe uyanıyoruz.
- 14-02-2022, 23:56:12zaman sürenizi bilemem doğrudur.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süreki nerdeyse aynı işlemi yapıyorum. eskiden sulh ceza anlık iptal ediyordu şimdi etmiyor trafik şubeye yazı yazıyor öyle iptal oluyor 2-3 aylık süreç oluyor. - 14-02-2022, 23:57:19Anladım, sizin dediğiniz de doğru olabilir belki tek yöntem yoktur hocam.mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 00:00:38Telefon faturalarına kadar devlet ödüyor zaten ceza ödeyeceklerini sanmıyorum ve evet tabi ki böyle Bi durum varsaki vardır burası Türkiye. Adaletin kırılma noktaları bunlar.
Vatandaşın cebinden çıkan paralar ile maaş alan sayın devlet görevlilerimiz Hiçbir şeyi kendi ceplerinden ödemediği için aldıkları yüksek miktarlar daki maaşlarını diledikleri gibi harcıyor yatlar katlar alabiliyor. 😊
Bizse 30 yaşındaki arabaya bile zor biniyoruz sıfır araba genç araba bizim neyimize 😂 - 15-02-2022, 00:03:06ben açıkçası bunu görevi kötüye kullanma olarak tanımlarım,t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün hız sınırı cezasını sildiren
yarın yaralanmalı trafik kazasında kendisini sildirir
öbür gün de kazara karıştığı cinayetten ismini sildirir
diğer gün de Allah muhafaza
kanunun yapıcıların ve kanun uygulayacıların kanunu kendilerine göre kullanması kendi lehlerine göre zorlaması gibi tehlikeli bir durum yoktur
ilk başta kendileri uyacak ki
hatta polise kardeşim kabahatim suçum neyse yaz ben cezamı çekeyim diyecek
polis de bakacak hakim ve savcı cezasını çekiyor herkese eşit şekilde kanunu uygulayacak
hakime savcıya parti yöneticisine ona buna şuna dokunamayıp
gidip de sivil vatandaşın kar lastiğinin dişinin stepnesinini kolunun krikosunun contası çıkmış diye ceza keserek hıncını çıkarmayacak (istisna durumlar için abartarak söyledim)
tüm düşüncem kanun karşısında tüm vatandaşlarımızın tamamen eşit olması dileği ve temennisidir. - 15-02-2022, 22:09:34böyle bi kana ihtiyaç var hocambeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bulunduğu cepheden karşı tarafı eleştiriyor sadece.
Herkes bulunduğu cepheden karşı tarafı eleştiriyor sadece.