• 14-02-2022, 23:46:34
    #1
    Merhaba hakim savcılara hız sınırı radar cezası falan var mı? Önceden yoktu sonra var diye duydum net bilgisi olan olan var mı? Internetten araştırdım net bilgiye ulaşamadım
  • 14-02-2022, 23:48:44
    #2
    Kategori Moderatörü
    Ceza kesilemiyor diye biliyorum
  • 14-02-2022, 23:50:57
    #3
    ceza kesilse de sistemden sildiriyorlar, yakın arkadaşım olduğu için biliyorum
  • 14-02-2022, 23:51:16
    #4
    Nhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hakim savcılara hız sınırı radar cezası falan var mı? Önceden yoktu sonra var diye duydum net bilgisi olan olan var mı? Internetten araştırdım net bilgiye ulaşamadım
    kesilemez onlara ceza kesilen cezada iptal olur
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza kesilemiyor diye biliyorum
    kesilemez evet ama radardan yerler normalde ceza yazılamaz oda normal vatandaş süresi gibi 2-3 ay da iptal oluyor.
  • 14-02-2022, 23:51:21
    #5
    Ceza kesilse bile iptal ediliyor, kesilen cezalar bağlı bulundukları başsavcılığa gönderiliyor tutanak şeklinde, başsavcııkta üst yazı olarak iptal talebiyle egm ye gönderiyor. Yani mantıken ceza ödemiyorlar
  • 14-02-2022, 23:53:01
    #6
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza kesilse bile tek iptal ediliyor, kesilen cezalar bağlı bulundukları başsavcılığa gönderiliyor, başsavcııkta üst yazı olarak iptal talebiyle egm ye gönderiyor. Yani mantıken ceza ödemiyorlar
    başsavcılık egm ye göndermiyor normal vatandaş gibi nöbetçi sulh ceza hakimliğine başvuru yapılıyor 2-3 ay gibi sürede iptal oluyor.
  • 14-02-2022, 23:53:27
    #7
    Nhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hakim savcılara hız sınırı radar cezası falan var mı? Önceden yoktu sonra var diye duydum net bilgisi olan olan var mı? Internetten araştırdım net bilgiye ulaşamadım
    yazıyorum siliyorum yazıyorum siliyorum,
    bu ülkede böyle bir şey olabilir mi olabilir
    ama olmamalı
    hiç duymamıştım
    hakim ve savcının hız sınırına uymaması gibi bir özelliği olamaz
    hız sınırı ambulans itfaiye polis ki bunlar da göreve giderken yani çakarları yanar sirenleri çalışırken uymayabilir ancak ve ancak trafikte başkalarını riske atmayacak şekilde
    geri kalan tüm vatandaşlar tüm trafik kurallarına harfiyen riayet etmeleri gerekli

    hız sınırı neden var kendisi için değil trafikteki diğer sürücü araç ve yayalar için
    halen böyle bir şey olaiblir mi şaşkınlık içindeyim
  • 14-02-2022, 23:54:05
    #8
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başsavcılık egm ye göndermiyor normal vatandaş gibi nöbetçi sulh ceza hakimliğine başvuru yapılıyor 2-3 ay gibi sürede iptal oluyor.
    Trafik denetleme şubede staj yaparken direkt belgeleri gördüğüm için yazmıştım üstteki bilgiyi.
  • 14-02-2022, 23:55:04
    #9
    millet için maaşlı çalışanların milletin önüne geçme arzusunu bir türlü geçemiyoruz,
    sanarsın onlar savcı olduğu için toplandık onlara halk olma aktivitesi yapıyoruz.
    kardeşim biz halk olduğumuz için siz orada savcısınız hakimsiniz.
    bu aralar hem muhalefete hem hükümete giydiren bir köşe yazarı olasım var gelmeyin üstüme