mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başsavcılık egm ye göndermiyor normal vatandaş gibi nöbetçi sulh ceza hakimliğine başvuru yapılıyor 2-3 ay gibi sürede iptal oluyor.
Trafik denetleme şubede staj yaparken direkt belgeleri gördüğüm için yazmıştım üstteki bilgiyi.