t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakim, yani hukuk kurallarına göre karar alınmasını sağlayan kişi. Sözde yasalar herkese göre eşit, trafik cezası da yasalarla oluşturulmuşsa nasıl olurda kuralsızlığı sildirirebiliyor, kimse mahkemeye yetişecek falan demesin, erken uyansın ne yapalım bizde işimize gitmek için sabahın köründe uyanıyoruz.
ben açıkçası bunu görevi kötüye kullanma olarak tanımlarım,
bugün hız sınırı cezasını sildiren
yarın yaralanmalı trafik kazasında kendisini sildirir
öbür gün de kazara karıştığı cinayetten ismini sildirir
diğer gün de Allah muhafaza

kanunun yapıcıların ve kanun uygulayacıların kanunu kendilerine göre kullanması kendi lehlerine göre zorlaması gibi tehlikeli bir durum yoktur
ilk başta kendileri uyacak ki
hatta polise kardeşim kabahatim suçum neyse yaz ben cezamı çekeyim diyecek
polis de bakacak hakim ve savcı cezasını çekiyor herkese eşit şekilde kanunu uygulayacak

hakime savcıya parti yöneticisine ona buna şuna dokunamayıp
gidip de sivil vatandaşın kar lastiğinin dişinin stepnesinini kolunun krikosunun contası çıkmış diye ceza keserek hıncını çıkarmayacak (istisna durumlar için abartarak söyledim)

tüm düşüncem kanun karşısında tüm vatandaşlarımızın tamamen eşit olması dileği ve temennisidir.