• 14-02-2022, 23:55:35
    #10
    Hakim, yani hukuk kurallarına göre karar alınmasını sağlayan kişi. Sözde yasalar herkese göre eşit, trafik cezası da yasalarla oluşturulmuşsa nasıl olurda kuralsızlığı sildirirebiliyor, kimse mahkemeye yetişecek falan demesin, erken uyansın ne yapalım bizde işimize gitmek için sabahın köründe uyanıyoruz.
  • 14-02-2022, 23:56:12
    #11
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik şubede staj yaparken direkt belgeleri gördüğüm için yazmıştım üstteki bilgiyi.
    zaman sürenizi bilemem doğrudur.
    süreki nerdeyse aynı işlemi yapıyorum. eskiden sulh ceza anlık iptal ediyordu şimdi etmiyor trafik şubeye yazı yazıyor öyle iptal oluyor 2-3 aylık süreç oluyor.
  • 14-02-2022, 23:57:19
    #12
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaman sürenizi bilemem doğrudur.
    süreki nerdeyse aynı işlemi yapıyorum. eskiden sulh ceza anlık iptal ediyordu şimdi etmiyor trafik şubeye yazı yazıyor öyle iptal oluyor 2-3 aylık süreç oluyor.
    Anladım, sizin dediğiniz de doğru olabilir belki tek yöntem yoktur hocam.
  • 15-02-2022, 00:00:38
    #13
    Telefon faturalarına kadar devlet ödüyor zaten ceza ödeyeceklerini sanmıyorum ve evet tabi ki böyle Bi durum varsaki vardır burası Türkiye. Adaletin kırılma noktaları bunlar.
    Vatandaşın cebinden çıkan paralar ile maaş alan sayın devlet görevlilerimiz Hiçbir şeyi kendi ceplerinden ödemediği için aldıkları yüksek miktarlar daki maaşlarını diledikleri gibi harcıyor yatlar katlar alabiliyor. 😊
    Bizse 30 yaşındaki arabaya bile zor biniyoruz sıfır araba genç araba bizim neyimize 😂
  • 15-02-2022, 00:03:06
    #14
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakim, yani hukuk kurallarına göre karar alınmasını sağlayan kişi. Sözde yasalar herkese göre eşit, trafik cezası da yasalarla oluşturulmuşsa nasıl olurda kuralsızlığı sildirirebiliyor, kimse mahkemeye yetişecek falan demesin, erken uyansın ne yapalım bizde işimize gitmek için sabahın köründe uyanıyoruz.
    ben açıkçası bunu görevi kötüye kullanma olarak tanımlarım,
    bugün hız sınırı cezasını sildiren
    yarın yaralanmalı trafik kazasında kendisini sildirir
    öbür gün de kazara karıştığı cinayetten ismini sildirir
    diğer gün de Allah muhafaza

    kanunun yapıcıların ve kanun uygulayacıların kanunu kendilerine göre kullanması kendi lehlerine göre zorlaması gibi tehlikeli bir durum yoktur
    ilk başta kendileri uyacak ki
    hatta polise kardeşim kabahatim suçum neyse yaz ben cezamı çekeyim diyecek
    polis de bakacak hakim ve savcı cezasını çekiyor herkese eşit şekilde kanunu uygulayacak

    hakime savcıya parti yöneticisine ona buna şuna dokunamayıp
    gidip de sivil vatandaşın kar lastiğinin dişinin stepnesinini kolunun krikosunun contası çıkmış diye ceza keserek hıncını çıkarmayacak (istisna durumlar için abartarak söyledim)

    tüm düşüncem kanun karşısında tüm vatandaşlarımızın tamamen eşit olması dileği ve temennisidir.
  • 15-02-2022, 22:09:34
    #15
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    millet için maaşlı çalışanların milletin önüne geçme arzusunu bir türlü geçemiyoruz,
    sanarsın onlar savcı olduğu için toplandık onlara halk olma aktivitesi yapıyoruz.
    kardeşim biz halk olduğumuz için siz orada savcısınız hakimsiniz.
    bu aralar hem muhalefete hem hükümete giydiren bir köşe yazarı olasım var gelmeyin üstüme
    böyle bi kana ihtiyaç var hocam Herkes bulunduğu cepheden karşı tarafı eleştiriyor sadece.