Telefon faturalarına kadar devlet ödüyor zaten ceza ödeyeceklerini sanmıyorum ve evet tabi ki böyle Bi durum varsaki vardır burası Türkiye. Adaletin kırılma noktaları bunlar.
Vatandaşın cebinden çıkan paralar ile maaş alan sayın devlet görevlilerimiz Hiçbir şeyi kendi ceplerinden ödemediği için aldıkları yüksek miktarlar daki maaşlarını diledikleri gibi harcıyor yatlar katlar alabiliyor. 😊
Bizse 30 yaşındaki arabaya bile zor biniyoruz sıfır araba genç araba bizim neyimize 😂