• 13-02-2022, 05:53:12
    #19
    Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de onu diyorum, üniversitede satış yapmayı öğrenemezsin, ukalalığı öğrenirsin, gerçek hayatta en ufak bir şey başaramamış kibirli profesörlerden öğrencilere geçiş yapar bu ego hastalığı. hala cv diyor, anca cv ile satarsın kendini, sonra da kendine reklamcı dersin. ayakçılık için cv süslersin, gerçek satışçı ise kendi ürününü satar, cv'ye ya da diplomaya ihtiyaç duymaz.
    Ya bilader senin ne anlattığından kendin haberin var mı? Reklamcıyla satıcı ne alaka? İkisini nasıl bir tutuyorsun? Hala gerçek satıcı bilmem şu bu diyor. Sen benim kaç firmanın ürününü satmaya yardımcı olduğumu, referanslarımı nerden biliyorsun? Yok ukala yok bilmem ne. Üniversitedeki değerli akademisyenlere neden kibirli diyorsun sorunun ne senin tam olarak gerçekten anlamadım. Kendime tabi reklamcı diyeceğim, reklam yapıyorum. Balcı mı diyeyim? Valla hayatımda gördüğüm en tuhaf insan olabilirsin.
  • 13-02-2022, 06:04:37
    #20
    SEO Expert
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bilader senin ne anlattığından kendin haberin var mı? Reklamcıyla satıcı ne alaka? İkisini nasıl bir tutuyorsun? Hala gerçek satıcı bilmem şu bu diyor. Sen benim kaç firmanın ürününü satmaya yardımcı olduğumu, referanslarımı nerden biliyorsun? Yok ukala yok bilmem ne. Üniversitedeki değerli akademisyenlere neden kibirli diyorsun sorunun ne senin tam olarak gerçekten anlamadım. Kendime tabi reklamcı diyeceğim, reklam yapıyorum. Balcı mı diyeyim? Valla hayatımda gördüğüm en tuhaf insan olabilirsin.
    yalakalık yapmayı da öğretmişler baksana. reklamcının görevi satış yapmak değil de nedir? reklamcılık satışçılıktır, bak, reklamcılığın en temel ilkesini öğretmemişler sana ÜNİVERSİTE denen yerde.
  • 13-02-2022, 06:22:15
    #21
    Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalakalık yapmayı da öğretmişler baksana. reklamcının görevi satış yapmak değil de nedir? reklamcılık satışçılıktır, bak, reklamcılığın en temel ilkesini öğretmemişler sana ÜNİVERSİTE denen yerde.
    Belli ki bir üniversite hocası tarafından kötü bir muameleye maruz kalmışsın. Artık onun içeriğini ben bilemeyeceğim. Çirkin ve edepsiz üslubun yüzünden seni reportluyorum travma çocuk. Şimdi sen "yalakalık" yapıp uzaklaştırma cezanı azaltmaya çalış.
  • 13-02-2022, 06:40:33
    #22
    AI Prof. ✍️
    Merhaba, reklamların tek var olma nedeni satış değildir. Pazarlamacının görevini belki de dar anlamda satışa indirebilirsiniz, ama reklamcılığı asla!

    Reklamcılığın tarihi, araçları ve marka ile ilişkisi konularında epey sığ görünüyorsunuz. Buradaki eksiğiniz kapatırsanız, belki fikirleriniz tutarlı ve saygı gösterilebilir noktaya gelebilir.


    Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalakalık yapmayı da öğretmişler baksana. reklamcının görevi satış yapmak değil de nedir? reklamcılık satışçılıktır, bak, reklamcılığın en temel ilkesini öğretmemişler sana ÜNİVERSİTE denen yerde.
  • 13-02-2022, 07:20:37
    #23
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, reklamların tek var olma nedeni satış değildir. Pazarlamacının görevini belki de dar anlamda satışa indirebilirsiniz, ama reklamcılığı asla!

    Reklamcılığın tarihi, araçları ve marka ile ilişkisi konularında epey sığ görünüyorsunuz. Buradaki eksiğiniz kapatırsanız, belki fikirleriniz tutarlı ve saygı gösterilebilir noktaya gelebilir.
    Bu arkadaşa kesinlikle cevap yazmayın. Kendisinin "covidi bill gates çıkardı" diyen +50 yaş dayılardan bir farkı yok. Öyle bir cahil özgüvenine sahip.
  • 13-02-2022, 07:24:46
    #24
    Kötü olmuş.
    Markayı zedeler
  • 13-02-2022, 09:38:44
    #26
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    viral anlamda başarılı olsa da marka algısını kötü yönde etkileyecek bir çalışma bence. Çok avam ve ergence olmuş, çok daha yaratıcı şeyler çıkabilirdi.
    Ne yapacakları ***** sitelere reklam mı vereceklerdi tişört sponsorumu olacaktı bende çok yerinde reklam müşterilerin %75+ oranı erkekler satın alıyormuş tamda onlara yönelik bir davranış yaptılar şimdi bilinç altına girdi ilerde sevgilisi olan okey alır
  • 13-02-2022, 11:35:47
    #27
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankta hangi belediyenin ismi yazıyor acaba
    menteşe