yuKKo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okey'in 14 Şubat Viral Reklamı #BuSeneDe31
31
●2.224
- 13-02-2022, 05:06:51reklamlarda mizaha yer yoktur, mizah kullanan reklamcılar aslında reklamcı değil, alkış peşinde koşan zavallılardır. bu markanın pazarlamasından sorumlu olanlar hayatlarında bir kere bile kapı kapı dolaşarak ürün sattıklarından kuşkuluyum. tüketici ter dökerek kazandığı parayı ürün almak için öderken ciddi ruh hali içindedir, saçmalıklarla onlara saygısızlık yapamazsınız.
- 13-02-2022, 05:09:46Daha tuhaf bir duyar görmedim 🤣Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 05:10:36Bankta hangi belediyenin ismi yazıyor acabaDarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 05:12:29duyarlılıkla ilgisi yok, günümüzdeki reklamların çoğu saçmalıktan ibarettir, satış yapmazlar.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki de ergence düşüncelerini buraya yazmaktansa, pazarlama hizmeti vermeden önce, ya da kendine marketing expert demeden önce reklamcılığın babası olan claude hopkins gibilerin kitaplarını okuyup onların case study'lerinden dersler almalısın. - 13-02-2022, 05:22:25Bak hele bak bak. Google'da "reklamcılığın babası kim" araması yapıp da gelmiş 😅😅 7 senedir marketingle uğraşan, kendine ait dijital bir ajansı olan, iletişim fakültesinden mezun olup yüksek lisans yapan birine de tavsiye vermezsin. Seninle bundan sonra ikili diyaloga girip arkadaşın konusunu kirletmeyeceğim. Cahilliğine ve cahil özgüvenine hayran kaldım lakin Google'dan 2 tıka basarak değil bu işe 7 seneni verdiğin zaman, CV'ni benim kadar doldurabildiğin zaman belki seni muhattap alıp tartışırım. O zamana kadar sinirlerini aldır, her şeye bu kadar zıplama, bir de bol bol oku. Zor ama bir ihtimal faydasını görürsün.Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2022, 05:23:44Konuyla alakasız aşağıda babalar ve anneler günü ile ilgili yıllar önce yaptıkları reklam paylaşımını görebilirsiniz.
https://i.hizliresim.com/huhtw3c.jpg - 13-02-2022, 05:47:01ben de onu diyorum, üniversitede satış yapmayı öğrenemezsin, ukalalığı öğrenirsin, gerçek hayatta en ufak bir şey başaramamış kibirli profesörlerden öğrencilere geçiş yapar bu ego hastalığı. hala cv diyor, anca cv ile satarsın kendini, sonra da kendine reklamcı dersin. ayakçılık için cv süslersin, gerçek satışçı ise kendi ürününü satar, cv'ye ya da diplomaya ihtiyaç duymaz.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
