reklamlarda mizaha yer yoktur, mizah kullanan reklamcılar aslında reklamcı değil, alkış peşinde koşan zavallılardır. bu markanın pazarlamasından sorumlu olanlar hayatlarında bir kere bile kapı kapı dolaşarak ürün sattıklarından kuşkuluyum. tüketici ter dökerek kazandığı parayı ürün almak için öderken ciddi ruh hali içindedir, saçmalıklarla onlara saygısızlık yapamazsınız.