nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak hele bak bak. Google'da "reklamcılığın babası kim" araması yapıp da gelmiş 😅😅 7 senedir marketingle uğraşan, kendine ait dijital bir ajansı olan, iletişim fakültesinden mezun olup yüksek lisans yapan birine de tavsiye vermezsin. Seninle bundan sonra ikili diyaloga girip arkadaşın konusunu kirletmeyeceğim. Cahilliğine ve cahil özgüvenine hayran kaldım lakin Google'dan 2 tıka basarak değil bu işe 7 seneni verdiğin zaman, CV'ni benim kadar doldurabildiğin zaman belki seni muhattap alıp tartışırım. O zamana kadar sinirlerini aldır, her şeye bu kadar zıplama, bir de bol bol oku. Zor ama bir ihtimal faydasını görürsün.
ben de onu diyorum, üniversitede satış yapmayı öğrenemezsin, ukalalığı öğrenirsin, gerçek hayatta en ufak bir şey başaramamış kibirli profesörlerden öğrencilere geçiş yapar bu ego hastalığı. hala cv diyor, anca cv ile satarsın kendini, sonra da kendine reklamcı dersin. ayakçılık için cv süslersin, gerçek satışçı ise kendi ürününü satar, cv'ye ya da diplomaya ihtiyaç duymaz.