Merhaba, reklamların tek var olma nedeni satış değildir. Pazarlamacının görevini belki de dar anlamda satışa indirebilirsiniz, ama reklamcılığı asla!

Reklamcılığın tarihi, araçları ve marka ile ilişkisi konularında epey sığ görünüyorsunuz. Buradaki eksiğiniz kapatırsanız, belki fikirleriniz tutarlı ve saygı gösterilebilir noktaya gelebilir.


Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalakalık yapmayı da öğretmişler baksana. reklamcının görevi satış yapmak değil de nedir? reklamcılık satışçılıktır, bak, reklamcılığın en temel ilkesini öğretmemişler sana ÜNİVERSİTE denen yerde.