Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de onu diyorum, üniversitede satış yapmayı öğrenemezsin, ukalalığı öğrenirsin, gerçek hayatta en ufak bir şey başaramamış kibirli profesörlerden öğrencilere geçiş yapar bu ego hastalığı. hala cv diyor, anca cv ile satarsın kendini, sonra da kendine reklamcı dersin. ayakçılık için cv süslersin, gerçek satışçı ise kendi ürününü satar, cv'ye ya da diplomaya ihtiyaç duymaz.
Ya bilader senin ne anlattığından kendin haberin var mı? Reklamcıyla satıcı ne alaka? İkisini nasıl bir tutuyorsun? Hala gerçek satıcı bilmem şu bu diyor. Sen benim kaç firmanın ürününü satmaya yardımcı olduğumu, referanslarımı nerden biliyorsun? Yok ukala yok bilmem ne. Üniversitedeki değerli akademisyenlere neden kibirli diyorsun sorunun ne senin tam olarak gerçekten anlamadım. Kendime tabi reklamcı diyeceğim, reklam yapıyorum. Balcı mı diyeyim? Valla hayatımda gördüğüm en tuhaf insan olabilirsin.