Acilen R10 mesajlaşma sistemi değişmeli.
18
●1.200
- 11-02-2022, 22:52:17Arrow chat forum plugini var aslinfa aşağı da uyeler arasi sohbet sistemi var. Tum forumlarin eklentisi vardi galiba..
https://www.arrowchat.com/vbulletin-chat/ böyle bir yazılım mevcut - 11-02-2022, 23:28:20Uzun süredir r10'dayım benim gibi bir çok kişi var. Sırf alışkanlıktan dahi r10.nete girip vakit geçiriyor. Ticaret yapmasak dahi gündemi dahi buradan takip etmeyi tercih ediyoruz.
Ticaretler için pm'de kişi ile karşılıklı canlı konuşabileceğimiz bir sistem olmalı
Extra olarak ufak odalar kurabileceğimiz bir r10 içi sistem olmalı , canlı sohbet ortamı oluşturulabilmesi için. Örnek veriyorum 50 kişilik bir oda gibi. Bu odalarda r10 dışı iletişim linki vermek yasak olur veren olunca şikayet ile üye ban cezası alabilir.
Misal : Gececiler sohbet odası , Hatta bu gruplar için ufak eğlenceli oyunlar olursa r10 üzerinde geçirilen vakit çok fazla artacaktır. - 12-02-2022, 14:12:27ben aylardır şöyle bir şey düşünüyordum; whatsapp tarzı olabilir konuşma oluştur şeklinde. mesela ben adama ilk mesajı atıyorum. okumuş mu veya tam olarak ne gönderdim diye bakarken vakit kaybediyorum. onun yerine gelen/giden klasörleri kalksa tek sayfa olsa? ilk mesajı biz atsak dahi o konuşma orada dursa? xenforo'da böyle sanırım onun gibi olabilir.
- 12-02-2022, 14:15:10Coşkun bey anlık mesajlaşma sistemi üzerinde çalıştıklarını söylüyorlardı. mesaj sınırı çok saçma zaten.